Čo všetko sme pripravili pre vašu bezpečnosť a aké novinky sme si pre vás nachystali ?
- Ako funguje ubytovanie, reštaurácia, bazénový a saunový svet ?
Všetky aktuálne opatrenia, novinky a informácie si prečítate v našich Aktualitách.
Ubytovanie
- Odkedy sa môžeme ubytovať sa a dokedy treba izby opustiť?
Check-in na pobyt je od 15:00 (mimosezóna, od 16:00 (hlavná letná sezóna júl – august), check-out treba spraviť do 11:00 hod.
- Akým spôsobom môžem uhradiť pobyt?
Za pobyt môžete zaplatiť hotovosťou, platobnou kartou, a tiež platobnými poukážkami, darčekovým poukazom či rekreačnou platobnou kartou.
- Akými rekreačnými platobnými kartami sa dá platiť v hoteli?
Akceptujeme platbu kartami Doxx, Edenred/Ticket service a Gusto.
Platbu rekreačnou platobnou kartou je nutné hlásiť vopred už pri rezervácii ubytovania.
- Môžem platiť platobnými poukážkami alebo stravnými lístkami?
Pobyt je možné uhradiť platobnými poukážkami a konzumáciu stravnými lístkami. Bližšie informácie vám poskytnú pracovníci recepcie na recepcia@wellnesspatince.sk a +421 918 886 715.
- Aké sú storno podmienky?
Pri zrušení pobytu do 8 dní pred nástupom nie je potrebné platiť žiadne storno poplatky.
Ak pobyt zrušíte 7 a menej dní pred nástupom, vašu zálohu presunieme na darčekový poukaz, ktorý môžete využiť v priebehu jedného roka. Pozrite si podrobnosti v našich obchodných podmienkach.
- Môžem si pri objednávke určiť umiestnenie izby?
Hotelový personál urobí maximum, aby osobitým požiadavkám vyhovel. Nemôžeme však zaručiť splnenie všetkých požiadaviek, pretože to závisí od dostupnosti. Poplatok za zafixovanie izby je 5 € / noc.
- Aké doklady potrebujem predložiť pri nástupe na pobyt?
Pri ubytovaní je potrebné preukázať sa občianskym preukazom alebo pasom, u detí sa vyžaduje pas alebo kartička poistenca.
- Aké sú časy raňajok, obedov a večerí?
Raňajky sa podávajú od 7:30 do 10:00, obedy od 12:00 do 15:00 a večere od 17:30 do 20:00 hod.
- Môžem navštíviť reštauráciu aj mimo časov raňajok, obeda a večere?
Reštaurácia je otvorená aj medzi časmi podávania raňajok, obedov a večerí a hostia si môžu objednať z à la carte jedálneho lístka.
- Ako často sa na izbách vykonáva upratovací servis?
Upratovací servis sa vykonáva každý deň, v prípade potreby môžete o servis požiadať na hotelovej recepcii.
- Môžem využiť parkovanie v garáži?
V hotelovej garáži je možné parkovať motorku, prípadne odložiť bicykle. Nie je možné parkovať tu automobily, pred hotelom však máme dostatočne veľké,strážené, bezplatné parkovisko pre hotelových hostí.
- Kde je najbližší lekár alebo lekáreň?
Najbližší lekár – pohotovosť je v meste Komárno (15 km). Najbližšia lekáreň je v obci Marcelová (10 km). Základné lieky (proti teplote, od bolesti atď.) vám poskytnú aj na recepcii hotela.
- Kde je najbližší bankomat?
Najbližší bankomat sa nachádza v obci Marcelová (10 km). Ubytovaní hostia si hotovosť môžu vybrať aj cez platobný terminál na recepcii hotela. Podmienkou poskytovania tejto služby je dostatočná hotovostná tržba na recepcii v daný deň.
- Môžeme si niekam odložiť batožinu, ak by sme prišli skôr alebo chceli po odubytovaní ešte využiť wellness centrum?
Bohužiaľ, v hoteli nemáme miestnosť na odloženie batožiny.
Wellness svet
- Môžem si v hoteli požičať plavky alebo plávacie potreby pre deti?
Takúto službu hotel neposkytuje z hygienických dôvodov. Plavky a plávacie potreby si môžete kúpiť vo Wellness shope, ktorý sa nachádza priamo v hoteli.
- Môžem využiť wellness centrum, aj ak nie som ubytovaný/á v hoteli?
Wellness centrum je otvorené aj pre neubytovaných návštevníkov podľa podmienok TU. Na recepcii si môžete kúpiť individuálne alebo skupinové vstupy podľa cenníka.
- Akú teplotu má voda v bazénoch?
Teplota vody v relaxačnom bazéne je 28 – 30 °C, v detskom bazéne 32 – 34 °C , sedací bazén a vírivka majú 35 – 36 °C.
Vyhliadkové plavby
- Kedy a na akej trase sa konajú vyhliadkové plavby?
Vyhliadkové plavby sa konajú od otvorenia vodáckej sezóny (máj) do jej uzatvorenia (prelom októbra / novembra) vždy v sobotu o 14:00 hod. Počas letnej sezóny sa plavby konajú 3x týždenne (pondelok, streda, sobota).
Loď ide z prístavu, ktorý je vzdialený približne 2 km od hotela, na trase Patince – Moča – Patince. Celá plavba trvá asi 1 hodinu. Pozrite si viac informácií o vyhliadkových plavbách.Na plavbu je nutné vopred sa nahlásiť na recepcii hotela: recepcia@wellnesspatince.sk alebo tel. číslo: +421 918 886 715
Vybavenie hotela
- Dá sa požičať si detskú postieľku?
Áno, samozrejme. Požičať si na izbu počas pobytu môžete nielen detskú postieľku, ale aj nočník, schodík k umývadlu, vaničku, alebo rýchlovarnú kanvicu. Požiadavku je nutné nahlásiť vopred.
- Máte v hoteli aj detský kútik so strážením detí?
Áno, v hoteli máme dva detské kútiky, prispôsobené rôznym vekovým skupinám. Sú k dispozícii celý týždeň aj počas tematických pobytov. Stráženie detí je nutné nahlásiť pár dní vopred pred príchodom.
- Môžem sa v hoteli stravovať aj so špeciálnou diétou (bezlepková, vegetariánska, vegánska)?
Áno, každý deň pripravujeme aj vegetariánske varianty stravovania. Neustále máme k dispozícii napr. bezlepkový chlebík alebo rastlinné náhrady mlieka. Ak máte špeciálnu výnimku, informujte o tom vopred rezervačné oddelenie, aby bol náš personál pripravený. Bez problémov Vám vieme prichystať jedlá ak trpíte rôznymi intoleranciami (lepok, laktóza, histamin a i.). Počas pobytu sa v reštaurácii prihláste k tejto výnimke obsluhujúcemu personálu.